Hava Bozdu !

Ulkenin Kuzey’inde iki alcak basinc alani memleket genelinde firtina ve yagisa neden oldu. Bardakdan bosanircasina siddetli yagis iki gundur aralikli olarak adalara bol bereket tasiyor. Motorsikletle yol alirken yagmura yakalandim ve bir eve zoraki konuk oldum, sigindim. Dehset dakikalar gecmek bilmedi, bir sel felaketine sanki ramak kaldi. Bura insani da bizim Anadolu insani gibi misafirperver. Hemen sicak kahve ikram ettiler, muz ve ananas ikraminda da bulunmak istediler, tok oldugumu soyleyip reddettim. Onlari fotograflamaga utandim dogrusu ve bu anlar belgelenemedi. Evin esiginde “God Bless” yazili olup, evin icinde, Jesus ve Mary temsili resimleri iceren dev posterler vardi. Evin hanimi Velma 41 yasinda olup, 20 yillik evliydi. Esi de Ronaldo yagmur suyundan istifade temizlik isine giristi, ortalik yikandi, sular biriktirildi, dam olugundan akan su altinda bir dus bile cektiler firsat bu firsat. Eh tasima su ile donuyor evin isi, oyle su sistemi muslukdan akitabilecek tarzda kurulu degil, tam bir koy evi. Nasil bir yardim da bulunabailecegime karar veremedim henuz, bu evi tekrar ziyarete gelecegim.

About JEA

Istanbul / TURKEY
This entry was posted in Living in an island. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

